0800 23 23 22 Online banking

Kada znaš da je aplikacija hit

OTP m-bank
Nađi svoj ritam uz ciljanu štednju, moje finansije, mobilni novčanik i druge napredne opcije u aplikaciji

Oseti prolećni vetar uz novi bicikl

Isprobaj novu m-bank opciju Ciljana štednja i započni štednju putem aplikacije, bez odlaska u banku.

Putuj bezbrižnije uz putno osiguranje

Kupi putno osiguranje putem m-bank aplikacije koje uključuje skijanje i dodatne sportske aktivnosti uz osiguranu sumu od 5.000 evra.

Nove m-bank funkcionalnosti

Da li želiš da saznaš kako da iskoristiš nove mogućnosti m-bankinga?

Ostavi svoje podatke, a mi ćemo te kontaktirati i pružiti sve potrebne informacije o novim m-bank funkcionalnostima.

Dozvoljeno prekoračenje

Kada znaš da dozvoljeni minus pomera granice tvog budžeta. Od sada možete i putem m-Bank aplikacije, još brže i lakše, a što je najvažnije bez odlaska u banku, da završite kompletan proces odobrenja dozvoljenog minusa po tekućem računu na period do 12 meseci.

Prikaz računa i kartica

Samostalno ukloni ili izaberi račune i kartice za prikaz u aplikaciji.

Kupi putno osiguranje

Bez obzira da li putuješ samostalno ili sa porodicom, m-bank ti pruža mogućnost kupovine putnog osiguranja koje uključuje skijanje i dodatne sportske aktivnosti uz osigurani iznos od 5.000 evra. Klikni na opciju Ostalo i u okviru polja Osiguranja započni kupovinu polise.

Započni Ciljanu štednju

U okviru opcije Moje Finansije izaberi funkcionalnost Ciljana štednja. Nazovi svoju štednju kako želiš, odaberi rok do kog želiš da ostvariš cilj kao i iznos koji želiš da uštediš. Dodatno, možeš izabrati da li sredstva želiš da preneseš automatski putem Trajnog naloga ili samostalno.

Ažuriraj email adresu

Ne propusti najnovije aktuelnosti i pogodnosti koje smo pripremili za tebe – ažuriraj svoju email adresu unosom nove ili izmenom stare ukoliko u njoj postoji greška. Klikni na polje Ostalo u ovkiru m-bank aplikacije, pa na polje Profil i jednostavno ažuriraj email.

Moje finansije

Ova jedinstvena interaktivna funkcionalnost Vam omogućava lakše upravljanje finansijama. Odabirom opcije Ostalo/Moje finansije na raspolaganju imate pregled automatski kategorizovanih transakcija izvršenih platnom karticom, dok transakcije koje su izvršene drugim kanalima možete sami svrstati u neku od ponuđenih kategorija.
Na ovaj način, imate mogućnost upravljanja evidencijom svoje potrošnje, postavljanja limita potrošnje po kategorijama, preimenovanja i određivanja pravila za evidenciju potrošnje i priliva. U opciji Kalendar imate mogućnost ručnog unosa svojih redovnih obaveza za određene datume – čime kreirate sebi podsetnike u cilju lakšeg upravljanja finansijama.

Kanali potrošnje i limiti

Upravljajte svojim karticama i menjate limite na bilo kom kanalu plaćanja na kojem ih koristite – od POS aparata, preko bankomata do Interneta.

Blokada/deblokada kartice

Kada ne možete da pronađete karticu ili sumnjate da je izgubljena ili ukradena, u nekoliko jednostavnih koraka možete da je privremeno blokirate dok je ne pronađete, a nakon što je pronađete možete da izvršite deblokadu.
Uđite u meni Kartice, kliknite na tri tačkice za dodatne opcije, potom odaberite opciju Blokada ili Deblokada.

IPS QR plaćanja iz datoteka i galerije

Izmenom u okviru opcije IPS skeniraj omogućeno Vam je komfornije plaćanje. Pored toga što možete da plaćate skenirajući QR kod sa papirnog računa, od sada možete da koristite ovu opciju i za elektronski dokument sa QR kodom. Sve što je potrebno je da uvezete/dodate elektronski dokument sa QR kodom iz svojih dokumenata (na primer račun koji Vam je poslat na email) ili dodate fotografiju računa iz galerije svog telefona.

Digitalna banka – Otvaranje štednje po viđenju na m-bank aplikacijama (RSD, EUR, USD)

Sada pored mogućnosti zahtevanja mKeš kredita kroz opciju DIGITALNA banka, imate mogućnost da otvorite štednju po viđenju u RSD, EUR i USD valuti. Da biste podneli zahtev i otvorili štednju po viđenju potrebno je da se ulogujete u aplikaciju i odaberete opciju OSTALO u donjem desnom uglu na početnoj stranici, nakon čega birate opciju Digitalna banka, gde je u delu Ponuda dostupna mogućnost otvaranja štednih računa.

Instrukcije za devizne prilive

Odabirom opcije Podeli instrukcije imate mogućnost za generisanje i slanje instrukcija za devizne uplate.

Imajte uvid i u dodatne kartice

Kartice koje se izrađuju po Vašem zahtevu i čiji ste Vi vlasnik, a koje koristi neko drugi (član porodice, supružnik ili druga bliska osoba) uz Vašu dozvolu spadaju u tzv. dodatne kartice. Od sada, u okviru opcije Kartica, pored uvida u Vaše osnovne kartice, možete imati uvid i u dodatne kartice. Lice kojem ste dali ovlašćenje za korišćenje Vaše dodatne kartice ima uvid samo u tu karticu, dok Vi kao vlasnik imate uvid u transakcije i na svojoj osnovnoj, i na dodatnoj kartici. Takođe, kao vlasnik kartica, možete da promenite status i osnovne i dodatne kartice.

Imajte uvid u račune po kojima ste ovlašćeni

U okviru opcije Računi sada su vidljivi i računi po kojima ste ovlašćeni.

Budite u toku uz unapređene push notifikacije

Unapredili smo push notifikacije tako da ćete uvek biti u toku sa važnim informacijama. Klikom na notifikaciju automatski ćete biti odvedeni na lokaciju gde možete pronaći dodatne informacije i detalje.

Proverite da li je Vaša kartica aktivna/ neaktivna

U okviru e/m-bank aplikacije, u meniju Kartice, na samoj prikazanoj kartici možete jasno videti da li je kartica aktivna/ blokirana.

 

Šta smo sve unapredili u prethodnom periodu

Pratite rate svojih kredita

Odabirom opcije Kartice/Pregled rata na raspolaganju Vam je pregled svih plaćenih i nedospelih rata po kreditnim karticama.

Proverite mesečni i preostali limit plaćanja

Prilikom odabira opcije Plaćanje i Prenesi sada Vam je vidljiv iznos mesečnog limita kao i preostalog limita za plaćanje.

Označite sve kao pročitano

Uz odabir opcije Označi sve u okviru Message Hub-a jednim klikom možete da označite  sve poruke koje su Vam vidljive kao pročitane i da ih nakon toga arhivirate.

Pronađite PIN za Kontakt centar

Uštedite vreme uz brzi meni

Brzi meni štedi Vaše vreme. Dužim klikom na ikonicu OTP m-bank aplikacije na ekranu telefona otvara se padajići meni u kome su dostupne sve opcije iz prelogin dela aplikacije – Lokator, Podrška, IPS plaćanje i Tokeni.

Pronađite PIN za Kontakt centar

U meniju Ostalo, klikom na opciju Profil, od sada Vam je u kontaktima dostupan i pregled IVR lozinke tj. PIN-a za Kontakt centar. Ovaj PIN se unosi prilikom pozivanja Kontakt centra i služi za identifikaciju i korišćenje dodatnih servisa govornog automata.

Poverite detalje svog paketa

Odabirom opcije Profil/Kontakti u delu Podaci o paketu usluga možete da se informišite o vrsti paketa koji koristite kao i o aktiviranim uslugama i dodatnim pogodnostima.

Nastavljamo da radimo na tome da naše digitalne usluge uvek budu još bolje i raznovrsnije.

Ukoliko nemate podešeno automatsko ažuriranje, pozivamo vas da redovno ažurirate vašu m-bank aplikaciju ili aktivirate automatsko ažuriranje.

 

Često postavljena pitanja

Koja je razlika između e-bank i m-bank aplikacije?

Korišćenjem e-bank i m-bank aplikacija imate mogućnost uvida u stanje, promet i druge detalje vaših računa, platnih kartica i kredita. Takođe, dostupne su vam bankarske usluge bez odlaska u banku, kao što su: plaćanje, menjačnica, pregled izvoda i sl. E-bank aplikaciji pristupate putem web pretraživača, dok je m-bank aplikacija dostupna na vašem mobilnom uređaju (Android ili iOS).

Takođe, postoji razlika u setu funkcionalnosti koje su dostupne. U e-bank aplikaciji možete podneti i realizovati zahtev za kreditne i nekreditne proizvode, dok je u okviru m-bank aplikacije dostupan digitalni novčanik, plaćanje putem QR koda, slanje novca na račun drugog lica ili podizanje gotovine na bankomatu bez platne kartice, kao i slanje novca pomoću broja mobilnog telefona primaoca.

Kako da aktiviram mobilnu aplikaciju?

Nakon registracije usluge u ekspozituri OTP banke, potrebno je da sa AppStore ili GooglePlay prodavnice preuzmete i instalirate OTP m-bank aplikaciju na svom uređaju. Kada pokrenete aplikaciju možete izabrati jedan od ponuđenih načina za aktivaciju:

  • Izborom opcije SAMOSTALNO m-bank aplikaciju aktivirate unosom broja vašeg dinarskog tekućeg računa ili unosom poslednje četiri cifre vaše kartice i datuma isteka kartice, a zatim unosom broja vašeg mobilnog telefona koji je registrovan u OTP banci. Potvrdite jednokratnim SMS kodom koji je isporučen na vaš broj telefona i kreirajte četvorocifreni PIN kod kojim ćete ubuduće pristupati m-bank aplikaciji.
  • Izborom opcije U EKSPOZITURI ILI PREKO KONTAKT CENTRA m-bank aplikaciju aktivirate unosom serijskog broja tokena kreiranog u e-bank aplikaciji ili koji ste dobili od bančinog operatera i jednokratnog SMS koda koji je isporučen na vaš broj mobilnog telefona.
Koji je limit za plaćanje putem m-bank aplikacije?

Limit za plaćanje iznosi 600.000 RSD za oba servisa (e-bank i m-bank) i obnavlja se nakon 30 dana od izvršenja transakcije. Iznos limita možete promeniti u najbližoj ekspozituri OTP banke.

Kako se vrši filtriranje transakcija?

U pregledu Računa potrebno je izabrati opciju PROMET PO RAČUNU, gde možete izabrati vremenski interval za pregled transakcija, iznos od-do, i tip transakcije (uplate/isplate/sve). Takođe možete vršiti i pretragu transakcija po opisu ili nazivu primaoca.

Kako mogu preuzeti potvrdu o izvršenom plaćanju?

Izborom detalja transakcije u PROMETU ili PREGLEDU PLAĆANJA i dodatnim izborom na akciju PREUZMI POTVRDU generiše se PDF dokument koji možete sačuvati na svom mobilnom uređaju ili ga poslati.

Kako da uradim interni prenos sa jednog sopstvenog na drugi sopstveni račun?

U opciji plaćanja birate opciju INTERNI PRENOS ukoliko želite da izvršite prenos između sopstvenih računa u istoj valuti. U slučaju da želite da izvršite prenos između računa u različitoj valuti,  u meniju birate opciju MENJAČNICA.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?

Prilikom unosa naloga u korist računa drugog fizičkog lica možete odabrati šifru plaćanja 289 – Transakcija po nalogu građana.

Kako da znam da li je nalog koji sam ispostavio/la izvršen?

Nakon izvršenog plaćanja, u m-bank aplikaciji će na ekranu biti prikazan status transakcije. Pored toga, status naloga možete proveriti u delu LISTI PLAĆANJA u okviru opcije PLAĆANJA.

Koliko je vremena potrebno za izvršenje dinarskog plaćanja?

Sva dinarska plaćanja u iznosima do 300000 RSD putem m-bank aplikacije biće realizovana u roku od nekoliko sekundi, dok se nalozi iznad 300000 RSD realizuju u skladu sa Terminskim planom Banke.

Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?

Nalozi uneti preko e-bank i m-bank aplikacije realizuju se u roku od nekoliko sekundi tako da nije moguće storniranje naloga. Potrebno je da se obratite primaocu sa zahtevom za povraćaj sredstava po osnovu realizovanog naloga.

Kako mogu da izvršim prenos novca pomoću opcije „Prenesi“?

Kroz opciju PRENESI možete da pošaljite novac primaocu unosom njegovog broja mobilnog telefona. Da biste preneli nekome novac na ovaj način, potrebno je da primalac bude registrovan za ovu uslugu u svojoj banci. Odaberite opciju Prenesi, a zatim unesite broj telefona primaoca ili izaberite iz Imenika, unesite iznos koji želite da prenesete i kliknite na dugme PLATI. Nakon unosa PIN koda, transakcija će biti izvršena i novac će biti na računu primaoca za samo nekoliko sekundi.

Da li u aplikaciji imam uvid u svoje čekove?

Da, kada u meniju odaberete opciju RAČUNI, u detaljima odabranog računa je dostupna informacija o  nerealizovanim čekovima.

Da li mogu da imam uvid u račune po kojima sam ovlašćen/a?

Računi po kojima imate ovlašćenje mogu se uključiti u m-bank aplikaciju.

Kako mogu da aktiviram slanje Push notifikacija?

Push notifikacije se registruju u okviru opcije Profil / Podešavanja u m-bank aplikaciji. Push notifikacije su vam dostupne bez naknade, a uslov da na ovaj način primate obaveštenja o vašim transakcijama je internet konekcija i registrovana SMS usluga.

Šta ako izgubim telefon?

Gubitak uređaja je potrebno odmah prijaviti u najbližoj ekspozituri OTP banke ili pozivom Kontakt centra na broj 0800 23 23 22.

Šta ako promenim telefon na kom je instalirana m-bank aplikacija?

Potrebno je ponovo preuzeti i instalirati OTP m-bank aplikaciju na novom uređaju, a zatim možete samostalno izvršiti aktivaciju aplikacije unosom broja dinarskog tekućeg računa ili poslednje 4 cifre kartice i datuma isteka kartice i broja telefona koji je registrovan u Banci.

Šta ako promenim broj telefona?

Promenu broja telefona je potrebno da prijavite zaposlenima u najbližoj ekspozituri OTP banke.

Šta ako unesem pogrešan PIN i blokiram nalog?

Ukoliko pet puta uzastopno uneste pogrešan PIN, m-bank nalog se blokira. Deblokadu aplikacije možete izvršiti pozivom Kontakt centra na broj 0800 23 23 22 ili izborom opcije Zaboravljen/zaključan PIN kod.

Šta ako zaboravim PIN kod?

Ukoliko zaboravite PIN kod kojim se logujete u m-bank aplikaciju možete:

  • izvršiti reaktivaciju mTokena kroz e-bank aplikaciju ili
  • izabrati opciju Zaboravljen/zaključan PIN kod.
Šta ako ne znam gde mi je kartica?

Ukoliko u datom momentu niste sigurni da li ste izgubili karticu, radi vaše sigurnosti možete:

  • izvršiti privremenu blokadu kartice u m-bank aplikaciji izborom opcije kartice/dodatni izbor/blokiraj karticu

i po pronalasku kartice na isti način izvršiti deblokadu.

  • izborom opcije kartice/dodatni izbor/deblokada kartice.
Kako da promenim limite potrošnje po različitim kanalima (Bankomat; Podajna mesta; Internet) ?

Ukoliko želite da izmenite limite po navedenim kanalima potrošnje to možete uraditi na sledeći način:

  • izborom opcije kartice/dodatni izbor/kanali potrošnje i limiti a zatim izmenom iznosa po odabranom kanalu. (Bankomat; Podajna mesta; Internet)

Na istoj putanji možete pomenute kanale potrošnje i zatvoriti i na taj način onemogućiti dalje korišćenje kartica na odabranim kanalima.

  • ukoliko zatvorite za dalju potrošnju kanal Bankomat, nećete biti u mogućnosti da koristite usluge bankomata.

Sve promene su reverzibilne, tako da u svakom momentu možete vratiti podešavanja na prvobitna.

Šta ako želim da promenim e-mail adresu na koju mi stižu obaveštenja?

Ukoliko želite da izmenite e-mail adresu koja je registrovana u sistemu banke možete to uraditi bez odlaska u ekspozituru, odabirom sledećih opcija u okviru m-bank aplikacije:

  • izborom opcije ostalo/profil/e-mail adresa i unosom nove.

Da biste izvršili potvrdu zahtevane izmene, potrebno je da unesete kod koji će vam stići na novo unetu e-mail adresu.

Šta ako očekujem uplatu iz inostranstva i treba da dostavim Instrukcije za priliv novca/SWIFT?

Da biste mogli da dobijete uplatu iz inostranstva pošiljaocu novca je potrebno da dostavite više podataka. Od sada jednostavnim preuzimanjem Instrukcije za priliv novca u okviru m-bank aplikacije ne morate da brinete o tome.

Da biste preuzeli podatke, odabraćete opciju računi/devizni račun na koji želite da se uplata izvrši i kroz dodatne opcije odabrati Podeli instrukcije.

Pored toga što ih možete poslati direktno pošiljaocu na e-mail adresu, možete ih proslediti i putem Vibera, WhatsApp-a ili nekog drugog željenog servisa.

Šta ako želim da otvorim račun po viđenju a ne mogu da odem u ekspozituru?

Da biste otvorili račun po viđenju u okviru m-bank aplikacije potrebno je da odaberete opciju Digitalna banka i u okviru nje iz ponude odaberete Štednja po viđenju u valuti u kojoj želite (RSD, EUR, USD)

Nakon toga pratite uputstva na ekranu i u nekoliko koraka otvorićete račun.

Popunite polja forme


    0/36


    0/36


    Vidi pravila

    Hvala što ste poslali upit naša
    sluzba ce vas uskoro kontaktirati.

    Mapa ekspozitura

    Pronađite ekspozituru

    Online ekspozitura

    Tim stručnih online bankara radi za vas svakog radnog dana od 08:00 do 18:00 časova i subotom od 09:00 do 13:00

    Saznaj više
    Vrati se gore