Magazin Finovacije


Veštačka inteligencija stiže u banke
Hitno vam treba kontakt sa bankom, bankomat vam je "progutao" karticu, ne uspevate da pristupite aplikaciji? Naravno da ćete prvo pozvati kontakt centar. Sa druge strane vam se javlja najprijatniji glas koji vam na najjednostavniji način i u najkraćem roku pomaže da rešite svoj problem. Ako ste pomislisi da je reč o bankarskom službeniku zaposlenom u call centru – prevarili ste se. Sa vama je pričala aplikacija. Iako ovo deluje kao scena iz naučno-fantastičnog filma, ovakva rešenja već uveliko su ne samo razvijena, već i primenjena u Americi.


CSR #BIZkolegijum: razgovor sa Milenom Mićanović
U organizaciji BIZLife i agencije Kliping Beograd održan je CSR kolegijum na kome je učestvovala naša Milena Mićanović, direktorka za komunikacije i odnose sa javnošću. Tom prilikom je istakla da je društveno odgovorno poslovanje strateški inkorporirano u poslovnu strategiju OTP banke, kao i da višestruko nagrađivani projekti Generator Zero i Generator dobrih dela su potvrda da mediji prepoznaju kvalitetne projekte o kojima treba izveštavati. Ceo intervju možete da pročitate u nastavku.


Brend od poverenja je dugoročni proces
Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora zadužen za poslove sa stanovništvom i razvoj digitala govorio je za Mark Club o bankarstvu sa društvenim uticajem. Ceo intervju možete da pročitate u nastavku.