Roletnar, prodavac suvenira u Vrnjačkoj banji i ugostitelj sa Sicilije – šta ih povezuje u svetu bankarstva?

Author
Vladimir Dornik Menadžer digitalnih kanala, OTP banka Srbija

Odgovor je jednostavan, imaju zajedničke korisnike usluga. Kao jednom od njih, pomogla mi je nova funkcionalnost OTP Banke – P2P slanje novca. Kako?

Platio sam popravku roletni u stanu, poslao sinu novac dok je bio na ekskurziji u Vrnjačkoj Banji i rezervisao smeštaj za letovanje na Siciliji u par klikova i u vrlo kratkom roku. Roletnar je primio novac odabirom opcije uplata na račun za samo par sekundi zahvaljujući instant transferu Narodne banke Srbije, sin je u Vrnjačkoj Banji podigao novac na bankomatu naše banke uz pomoć jednokratne šifre koju je dobio na SMS iako ne poseduje karticu i račun u banci. Ugostitelj sa Sicilije je video sredstva na računu odabirom opcije uplata na Mastercard karticu, bez obzira što ju je izdala italijanska banka. Značajno sam uštedeo vreme sebi i drugima, oduševljen agilnošću novog P2P plaćanja u svetu mobilnog bankarstva, koje podrazumeva isplate na Mastercard karticu, tekući račun ili direktno na bankomat naše banke.

Slanje novca elektronskim putem je potreba klijenata koja je evoluirala u digitalnom dobu i predstavlja mnogo više od transfera novca. Pored slanja, ovaj tip usluga se koristi i za plaćanje ili podizanje gotovine bez kartice. Naročito je koristan u svakodnevnim životnim situacijama kao što je deljenje računa u kafani, prikupljanje novca za rođendanski poklon kolegi, rezervisanje godišnjeg odmora (i to u celom svetu), poručivanje i plaćanje robe preko interneta i sl.

Digitalizacija je danas česta tema u skoro svim industrijama, svet oko nas se menja, a promene su uticale i na način razmene i plaćanja. Ponosni smo na novu uslugu naše banke koja je odgovorila na potrebe klijenata u savremenom dobu.

Sama funkcionalnost P2P slanja novca omogućila je da novac pošaljemo nekome vrlo jednostavno. Dovoljno je da imamo mejl adresu i broj mobilnog telefona primaoca, dok broj računa ili kartice nije potreban. Primalac dobija notifikaciju u vidu linka i bira način preuzimanja uplate, a zatim sam unosi lične podatke. Jednom unesen, korisnik ostaje sačuvan u imeniku, pa je sledeći put slanje novca još jednostavnije, jednim klikom.

Naša banka je osluškujući potrebe klijenata u digitalnoj eri izašla u susret njihovim očekivanjima kreirajući usluge koje rešavaju njihove realne životne situacije. Klijenti pod digitalizacijom bankarskih usluga smatraju olakšano izvršavanje transakcija, plaćanja i druge vidove podrške. Imajući to u vidu fokusirali smo se na unapređenja funkcionalnosti, pa sada, u bilo kom trenutku i gde god da se nalazite, putem mobilnog bankarstva naše banke plaćanje možete izvršiti telefonom, poslati novac nekome P2P uslugom, podizati gotovinu bez kartice na bankomatima banke, menjati novac po povoljnijem kursu, kupiti putno osiguranje za sve vrste putovanja ili videti spisak partnera programa SoGe svet koji vam obezbeđuje značajne popuste u prodavnicama, restoranima, kafićima, zdravstvenim ustanovama…

Zahvaljujući razvoju digitalizacije neće nas začuditi kada u skorijoj budućnosti na pijaci vidimo komšiju kako telefonom plaća spanać ili iznajmljuje električni bicikl na ulici bez novčanika. Nastavićemo da predvodimo promene i unapređujemo naše usluge kako bismo našim klijentima olakšali svakodnevicu.

0 komentara
Vladimir Dornik Menadžer digitalnih kanala, OTP banka Srbija

Karijeru započeo u prvom procesorskom centru za platne kartice Ebank. Radio je na uvođenju sistema za plaćanja u kompanijama AstraSimit i Mellon, i upravljao razvojem prvog domaćeg procesorskog centra Chip Card. Kao rukovodilac digitalnih kanala sa preko 15 godina iskustva u payment industriji i bankarstvu, karijeru je ipak nastavio u bankarskom svetu. Od 2016. godine uspešno vodi digitalne kanale banke.

Vrati se gore