Proleće

  • Vreme je da se aktivirate


Proleće je tu, a vi se uopšte ne osećate pripremljeni? Nedostaje vam energija, iscrpljuju vas i kratke šetnje, a o spremnosti za plažu i kupaće kostime da i ne govorimo? Stvar je jasna: vreme je da se aktivirate. Brojne aktivnosti su vam na dohvat ruke i koraka, pa hajde da vidimo koja najviše odgovara vašim potrebama i temperamentu.

savet

ŠETNJA


Svakako najjednostavnija i najjeftinija aktivnost koju sebi možete da priuštite. Kako da praktikujete šetnje tako da zaista vidite rezultate?

Za početak možete praktikovati šetnju prosečno brzim koracima. Kasnije bi bilo dobro da pređete na brži tempo. Šetnju započnite laganim hodom koji ćete postepeno ubrzavati, a poslednjih pet minuta ponovo usporite. Ako ste početnik, krenite sa 20 minuta šetnje dnevno, a zatim nedeljno povećavajte trajanje za po 10 minuta.

Rezultati?

Bolje raspoloženje, unapređenje kondicije i ubrzanje metabolizma.

Šta vam je potrebno? Volja i udobne patike.

 

 

savet

TRČANJE


Sve popularnije kod nas, trčanje je takođe aktivnost koja vam je dostupna u svakom trenutku, i koja će vam doneti dobar osećaj i unapređenje zdravlja.

Ukoliko želite da trčite, ali niste sigurni kako da počnete, potražite lokalne grupe trkača u svom kraju, koje vas mogu uputiti u početna pravila. Ako ih ne nađete - https://www.trcanje.rs/ je adresa na kojoj o trčanju možete saznati zaista sve što vas zanima, pa i kako da počnete kao solo igrač i potpuni početnik.

Rezultati?

Poboljšanje snage i izdržljivosti, oblikovanje nogu, butina i zadnjice, unapređenje kardiovaskularnog sistema.

Šta vam je potrebno?

Volja i kvalitetne patike - one nisu samo trend, zaista je bitno da prilikom trčanja budete u patikama koje će vas podržati na pravi način.

 

 

savet

BICIKL


Bicikl nije samo omiljeno prevozno sredstvo mnogih, već i sjajan način da unapredite svoju formu. Biciklizam je sport niskog uticaja i oduzima telesnu težinu, tako da je odlična opcija za one koji ne mogu da se bave sportovima koji pritisak stavljaju na zglobove, poput trčanja.

Rezultati?

Unapređenje kondicije, poboljšanje raspoloženja, jačanje prednje lože, gluteusa, zadnje lože i listova.

Šta vam je potrebno?

Volja i bicikl. Ovde se postavlja pitanje:

Kako odabrati bicikl?

Samo neke od kategorija su drumski bicikl (trkački), fitnes-hibrid bicikl, gradski bicikl, turing bicikl, planinski bicikl… Vama, kao početniku, verovatno će najviše odgovarati treking ili gradski bicikl. Treking predstavlja hibridnu verziju planinskog bicikla i pogodan je i za asfalt i za neasfaltiane biciklove. A ako ste rešeni da gradski prevoz ili automobil zamenite biciklom i na taj način uvedete zdrave navike u svoj život, gradski bicikl je pravo rešenje.

 

 

savet

FITNES CENTAR


Ukoliko želite da trenirate u fitnes centru, trebalo bi da odlučite da li želite da idete u teretanu, na grupne fitnes programe ili da kobinujete ove dve aktivnosti.

Grupni programi će vam odgovarati ukoliko vam treba motivacija grupe, ako uživate u društvu drugih ljudi i zajedničkoj energiji. Prednost grupnih programa je i konstantno prisustvo trenera, koji vas vodi kroz sve vežbe. Kako da znate koji program je za vas? Za optimalne rezultate najbolje je da kardio programe kombinujete sa programima snage. Upravo zato sve veći broj fitnes centara omogućava da u jednom mesecu kombinujete sve programe koje želite, tako da vam postojanje te pogodnost može pomoći prilikom izbora centra.

Ukoliko ste više solo igrač, teretana će verovatno biti pogodniji prostor za vas. Odaberite neku čije vam se okruženje dopada (obratite pažnju na ventilaciju, koja je veoma važna u toplim danima pred nama) i koja je u blizini vašeg stana ili posla, kako ne biste imali izgovor da “ne možete da stignete” na trening. Ukoliko ranije niste trenirali u teretani, odaberite neku u kojoj je prisutno stručno lice - trener, koji će vam objasniti korišćenje trenažera i pravilno izvođenje vežbi

Personalni trening je rezervisan za one koji žele da vežbaju pod konstantnim vođstvom i nadzorom trenera, koji sa vežbačem planira prilagođeni program vežbanja i ishrane i prolazi kroz sve treninge sa njim. Nekad je ovakva vrsta vežbanja bila rezervisana samo za zvezde, a danas na ovaj način vežba sve više ljudi koji imaju mogućnosti i žele konkretne i najbolje moguće rezultate.

Rezultati

Za koju god vrstu vežbanja u fitnes centru da se odlučite, ako budete istrajni, rezultati će doći u vidu bolje kondicije, izdržljivosti i oblikovanog i zdravijeg tela. Šta vam je potrebno?

Volja, patike i trenerka/helanke/sportski šorc.

 

 

Kao što vidite, opcije za vežbanje su brojne, i izgovori nisu opcija. Zato krenite već danas ka svom energičnijem i zdravijem proleću. A ako vam je za neku od navedenih aktivnosti potrebna novčana podrška, imajte na umu našu Slatku malu karticu koja vam pruža plaćanje na rate bez kamate, kao i Visa plus za minus karticu, koja je savršena za korisnike dozvoljenog minusa.