Promene za klijente Vojvođanske banke

Vojvođanska banka

Vojvođanska banka

Dobro je znati da sa novim iskustvima dolaze i dobre stvari.
Zato želimo da vas podsetimo da se od 30.04.2021. godine Vojvođanska banka spaja sa OTP bankom i nastavlja da posluje kao OTP banka Srbija. Mi zajedno nastavljamo dalje, još snažnije i odlučnije – jer znamo gde idemo.

Svi vaši računi ostaju isti, dok će se određene promene u tarifi naknada primenjivati od dana 30.04.2021.

Naše spajanje sa OTP bankom za vas znači:

  1. 1. Pristup najvećoj mreži bankomata u Srbiji, čak 322 bankomata i dodatnih 165 bankomata MoneyGet mreže.
  2. 2. Podršku i savete naših kolega u 213 filijala i ekspozitura širom zemlje.
  3. 3. Novu m-bank i e-bank aplikaciju.

Važno je da znate i da će se od 30.04.2021. godine usluga SMS obaveštenja naplaćivati 9,00 RSD po obaveštenju, umesto dosadašnjih 30,00 RSD mesečno za sve poruke. Iz tog razloga vam savetujemo da:

  1. - U okviru m-bank aplikacije koristite notifikacije – obaveštenja o transakcijama, za koja je dovoljno da imate pristup internetu i koja su besplatna.
  2. - Razmotrite prelazak na neki od novih paketa u ponudi a u skladu sa vašim potrebama (klasik, praktik, prestiž). Za savet oko odabira odgovarajućeg paketa, možete konsultovati naše savetnike u bilo kojoj filijali Vojvođanske banke.

Počev od 30.04.2021. godine, kratki SMS broj za upit za proveru stanja se menja i novi broj je 2323.

Za detaljne informacije o izmenama i novim funkcionalnostima, označite sve što koristite u našoj banci a mi ćemo vam prikazati najvažnije promene koje će uslediti.

icon

Tekući račun na koji primam platu

icon

Tekući račun na koji primam penziju

icon

Dozvoljeni minus

icon

e-bank/m-bank

icon

Tekući račun u dinarima

icon

Platne kartice

icon

Oročena štednja sa automatskim reoročenjem

icon

Kredit

icon

Devizni račun za prijem novca iz inostranstva

Devizni račun za prijem penzije

Q&A

OTP banka

Pogledajte odgovore na najčešće postavljana pitanja.

Q&A