Želite li i vi neprocenjivo iskustvo?

Author
Aleksandra Petrovski Urednica online magazina Finovacije

Osećali smo se kao filmske zvezde!  Sve je bilo fantastično organizovano! Ovo su ukratko bile prve reakcije naših klijenata kada smo ih pitali kako su se proveli na nagradnom putovanju u Berlin.

Rade i Nenad su na prelasku iz stare u novu godinu obavili najviše transakcija, u minimalnom iznosu od 1.000 dinara, Mastercard® Masterata kreditnom karticom i osvojili paket za dvoje za 68. Berlinski međunarodni filmski festival.

To je uključivalo obilazak Berlina, crveni tepih, premijeru na Berlinaleu i kao vrhunac – glamuroznu večeru sa zvezdama festivala.

„Kada me je moja bankarka Novka pozvala i saopštila da sam dobitnik puta u Berlin mislio sam da se šali. U narednom trenutku razmišljao sam već kako mogu da povedem i ćerkicu, međutim ispostavilo se da je dobro što smo otišli samo supruga Nataša i ja, jer je čitav program putovanja namenjen prvenstveno odraslim osobama. Kada smo stigli dočekala nas je limuzina na aerodromu i dovezla do hotela, usledio je ručak i turistički obilazak Berlina. Pili smo šampanjac kod Brandenburške kapije. Fantastično je bilo sve. Organizacija, večere… ma sve je bilo fantastično! Bukvalno nemam reči“, ispričao nam je dugogodišnji klijent Rade Stojisavljević i opisao kako je bilo na samom Berlinaleu:

„Deo našeg tima bio je par iz Poljske i išli smo na premijeru poljskog filma, a kako su nam oni objasnili u pitanju su njihovi najpopularniji i najbolji glumci. Kao kada bismo mi sreli Sergeja Trifunovića ili Miloša Bikovića. Baš smo se osećali kao zvezde!“

Za Nenada Janićijevića iz Kragujevca to je bilo još veće iznenađenje, a vest da je dobitnik ovog vrednog putovanja zatekla ga je u jednom od najlepših životnih trenutaka.

„Tek što sam stigao u Užice, gde je trebalo iz porodilišta da izvedem suprugu i bebu zvala me je direktorka filijale i rekla mi da sam dobio nagradu. Bio sam u šoku, jer sam proteklih desetak dana razmišljao samo kako ću da dovezem auto sa njima natrag u Kragujevac. Skroz izgubljen sam bio. Tek kada smo se vratili kući i Kragujevac, shvatio sam o čemu se radi“, prisetio se Nenad, koji još uvek ne skida osmeh s lica:

„Pošto se supruga porodila tek dvadesetak dana pre odlaska u Berlin, sa mnom je išao kum Vojkan. I on je bio oduševljen.Najveći utisak mi je večera u restoranu koji ima Mišelinovu zvezdicu, naravno i sama premijera filma i večera posle toga. Bukvano je sve bilo fantastično.“

Želite li i vi ovakvo neprocenjivo iskustvo?

Kanski filmski festival, koji se bliži, je nova prilika za vas.

Neka vaš život postane #filmskapriča: Napravite autorsku fotografiju inspirisanu vašim omilljenim filmom, objavite je u komentaru ispod ovog Facebook posta i plaćajte svojom Mastercard® platnom karticom naše banke.

[OSVOJITE PUT NA KANSKI FESTIVAL!]Neka vaš život postane #filmskapriča: Napravite autorsku fotografiju inspirisanu…

Posted by Societe Generale Srbija on четвртак 1. март 2018.

Žiri će odabrati dve najkreativnije fotografije i naše klijente, autore tih fotografija, poslati na neprocenjivo putovanje na 71. Kanski filmski festival. Dvoje pobednika ovog konkursa će na putovanje svog života moći da povedu po jednu osobu sa sobom.

Na ovom linku saznajte detaljne informacije o konkursu i ne zaboravite da NAJKASNIJE do 31. marta u 23.59 časova objavite svoju autorsku fotografiju i naziv filma koji vam je poslužio kao inspiracija za izradu te fotografije.