Nova eBanking platforma
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠEKad se osvrnemo na prethodnu godinu verujem da smo svi saglasni da je bila vrlo izazovna za sve aktere privrede i ekonomije u Srbiji i u celom svetu. Suočili smo se sa energetskom krizom, izazvanu ratom u Ukrajini, što je uz pandemijsku krizu višestruko uticalo na poslovno okruženje. Uprkos tome, u OTP banci smo uspeli da ostvarimo rekordne poslovne rezultate, što je međunarodna stručna javnost i potvrdila Euromoney i The Banker nagradama za najbolju banku u Srbiji. Izuzetno sam ponosan kad kažem da je 2022. najuspešnija godina u istoriji poslovanja OTP grupe u Srbiji. To ujedno podrazumeva i odgovoran odnos prema prirodnim resursima i okruženju, jer održivo bankarstvo počiva na premisi da društveni i ekološki ciljevi moraju biti uključeni u kreiranje svih finansijskih politika i proizvoda.
“Zadovoljstvo klijenata je naš najvažniji prioritet, a kao pravi partner, planiramo da im u budućnosti budemo još snažnija podrška. Bićemo uz njih i uvek tražiti mogućnost da dovedemo najbolja rešenja iz regiona i sveta za njihove potrebe. Kako bismo ne samo reagovali na promene u navikama korisnika, već ih usmeravali ka novim i praktičnijim rešenjima, klijentima nove OTP banke na raspolaganju su brojni, najsavremeniji načini upravljanja ličnim finansijama”, ističe u razgovoru za Bizlife Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora OTP banke Srbija zadužen za poslove sa stanovništvom.
Marija Popović, članica Izvršnog odbora za poslove sa privredom OTP banke i predsednica Upravnog odbora OTP Leasing Srbija, u ekskluzivnom intervjuu za BIZLife otkriva kako smisao pronalazi u motivisanju svojih saradnika, ističući da poslovni napredak dolazi onda kada prihvatimo i zavolimo promene.
OTP banka u Srbiji ostvarila je u prvih šest meseci ove godine profit pre oporezivanja u iznosu od 66 miliona evra, uz povraćaj na kapital od skoro 14 odsto. Kako je za Bloomberg Adriju ekskluzivno potvrdio predsednik Izvršnog odbora Predrag Mihajlović, profitabilnost banke koja je u poslednje četiri godine izvršila dve akvizicije, za godinu je povećana za 95 odsto.
Srpsko tržište se sve više konsoliduje kada je reč o broju banaka, a u više navrata smo mogli da čujemo da je realnost da se svede na svega 10 do12 banaka. Poslednjih godina jedna od najaktivnijih banaka po pitanju akvizicija u regionu jeste OTP Grupa, koja je i u Srbiji ofanzivno krenula u osvajanje tržišta. Predrag Mihajlović, predsednik Izvršnog odbora & CEO OTP banke kaže u razgovoru za B&F da tržište u Srbiji jeste veoma zasićeno, te da je pet najvećih banaka povećalo svoje tržišno učešće sa 56.9% na skoro 60%.
From its strategic goal of supporting Serbia’s digital transformation to its ambitious plan to create a cashless society, OTP banka is making an impactful contribution to Serbia’s market and taking the lead in the banking sector. The bank’s impeccable performance is evident in its rankings in different indicators in the banking sector. “OTP banka is the number one creditor on the market including the corporate and retail sector and the second-largest bank in Serbia in terms of assets. OTP holds a leading position in factoring, e-commerce, and leasing services, servicing over 766,000 active clients with an extensive footprint of 169 branches in 91 cities across the country. As such, we have clients from all industries, from entrepreneurs to SMEs and large domestic and multinational companies. Therefore, we have a clear overview of the economy, needs, and expectations from both public and business stakeholders. This also means we can follow their needs and provide them with large-scale financing,” says Predrag Mihajlović, CEO and President of the Executive Board of the bank.
Srpsko tržište se sve više konsoliduje kada je reč o broju banaka, a u više navrata smo mogli da čujemo da je realnost da se svede na svega 10 do12 banaka. Poslednj. . .
Kad se osvrnemo na prethodnu godinu verujem da smo svi saglasni da je bila vrlo izazovna za sve aktere privrede i ekonomije u Srbiji i u celom svetu. Suočili smo se sa e. . .
Pojam likvidnosti, kao jedan od najvažnijih finansijskih indikatora, postao je izuzetno značajan u trenutnim uslovima poslovanja. Konstantno se tržišnim učesnicima. . .
U organizaciji BIZLife i agencije Kliping Beograd održan je CSR kolegijum na kome je učestvovala naša Milena Mićanović, direktorka za komunikacije i odnose sa javno. . .
Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora zadužen za poslove sa stanovništvom i razvoj digitala govorio je za Mark Club o bankarstvu sa društvenim uticajem. Ceo intervju mo. . .
Koliko je marketing odeljenje bitno za svaku uspešnu kompaniju govorio je naš Ljubiša Egelja, direktor Odeljenja za marketing, za specijalnu rubriku magazina Advertise. . .
Višemesečna borba sa pandemijom virusa Covid-19 naterala nas je da prilagodimo poslovne i privatne aktivnosti novonastalom okruženju. Prihvatanje novih navika i metoda. . .
Razvoj digitalnih servisa sa sobom donosi neverovatne prednosti, poput mogućnosti da za veoma kratak rok dobijete keš kredit, da poručite i platite hranu koja vam u ro. . .
Odgovor je jednostavan, imaju zajedničke korisnike usluga. Kao jednom od njih, pomogla mi je nova funkcionalnost OTP Banke - P2P slanje novca. Kako?
Poslednjih deceniju možda jedna od najučestalijih HR tema je generacija Z i ljudski kapital koji dolazi na tržište radne snage. Mnoga istraživanja su pokušala da na. . .
„Često se vodim idejom da ne postoje želje, samo ciljevi. Bitno je preuzeti akciju i ostati dosledan.“ Izjavio je Daniel Jahić, Team leader for IT project managem. . .
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠE